lunes, 16 de noviembre de 2009

Esparraka lliure

Una iniciativa que proposa pintar la zona blava d'Esparreguera de forma autogestionada.

Podeu llegir el manifest a la web:
ESPARRAKA LLIURE
http://esparrakalliure.blogspot.com/

La CNT a Esparreguera

Informem al conjunt dels treballadors i treballadores sobre la constitució del Nucli Confederal de la CNT a la localitat d’Esparreguera. Aquest nucli, estarà en contacte directe amb la Federació Local (FL) de Sindicats de Terrassa, que oferirà la seva assessoria jurídica gratuïta de manera provisional, fins que disposem d'una de pròpia.

Des del NC d’Esparreguera celebrem que la CNT torni a tenir presència en aquest municipi on històricament hi ha tingut un pes molt important.

La passivitat només ens porta a seguir perdent!

Organitza’t a la CNT.

http://esparreguera.cnt.es/
esparreguera@cnt-ait.es

lunes, 2 de noviembre de 2009

¿Terminará esta crisis como si no hubiera pasado nada?

Por Juan Torres López y Alberto Garzón Espinosa

Desde el primer día en el que emergiera esta crisis, los gobernantes y altos mandatarios de la economía mundial han dedicado sus esfuerzos a combatir las consecuencias y no las causas de la misma. Las muy mediatizadas reuniones de urgencia a las que asistieron una y otra vez, siempre con el objetivo declarado de reformar el sistema o de realizar los cambios oportunos para que otra crisis igual no volviese a tener lugar, no sirvieron sino para confirmar y consolidar las políticas que ya habían llevado a cabo desde el primer momento. (Leer)
...